دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1402 - 08:49

بازی‌های آسیایی هانگژو| ملی‌پوش تنیس روی میز نسخه حریف تاجیکستانی را پیچید

بازی‌های آسیایی هانگژو| ملی‌پوش تنیس روی میز نسخه حریف تاجیکستانی را پیچید
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران مقابل پینگ‌پنگ‌باز تاجیکستانی به پیروزی آسانی دست یافت.
کد خبر : 870046

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مسابقات بخش انفرادی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز (چهارشنبه پنجم مهر ۱۴۰۲) در روز چهارم رقابت‌ها برگزار شد و تیم ملی تنیس روی میز کشورمان پیش‌تر موفق شده بود با پیروزی سه بر صفر برابر ژاپن به مدال برنز تیمی برسد و این مدال را بعد از ۶۵ سال تکرار کند. تیم سه نفره نوشاد و نیما عالمیان به همراه امیرحسین هدایی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کره جنوبی شکست خورد و از صعود به فینال و تاریخ‌سازی بازماند.

امروز امیرحسین هدایی در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مسابقات انفرادی از ساعت ۱۰:۴۵ به وقت هانگژو مقابل عبیدالله سلطانف از تاجیکستان قرار گرفت. هدایی در بخش مردان رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) رتبه ۱۳۰ را به خود اختصاص داده و حریف گمنام او جایی میان ۸۶۳ پینگ‌پنگ‌باز برتر دنیا ندارد.

امیرحسین هدایی کار سختی مقابل حریف خود نداشت و به راحتی در چهار گیم پیاپی به پیروزی رسید. مسابقات انفرادی به صورت چهار از هفت برگزار می‌شود و هر پینگ‌پنگ‌باز چهار گیم را به سود خود تمام کند، پیروز بازی خواهد بود. او به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ تنها در ۲۶ دقیقه صاحب برتری شد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته